Puslapiai

2011 m. liepos 18 d., pirmadienis

5 sakinių taisyklė

Pastarąsias dienas savo laisvą laiką vis skyriau mėginimui parašyti blogo įrašą apie kontraceptinių tablečių pliusus ir minusus. Bet šis "straipsnelis" vis išsiplėsdavo iki tokio ilgumo teksto, kad netgi mano grafomanišku požiūriu jis būdavo per ilgas!
Po ketvirto karto nusprendžiau verčiau šią temą kol kas pamiršti ir geriau prisiminti ją po vasaros atostogų (mano atveju labiau po vasaros darbo :) ). Turėsiu ginekologijos ciklą ir po jo jau tikrai parašysiu (bent jau vyliuosi, maža kas). Su manimi visada galima susisiekti skype ar facebook'e, tad jei labai smalsu būtent mano nuomonė, galiu ja pasidalinti, jei tik turiu tam laiko.

Yra vienas labai geras patarimas gyvenimui - jei negali paaiškinimo sutraukti iki 5 sakinių, vadinasi to dalyko nesupranti. Aš tikriausiai niekada nieko negaliu sutraukti iki penkių sakinių :) ...


4 komentarai:

  1. Per istoriją(kurios niekada nemokėjau), dar mokykloje, išmokau vieną sakinį, kuris įstrigo visam laikui. "Rašau daug, nes neturiu laiko ..." Taip kad, parašyti viską, keliais sakiniais moka tik tie kurie moka labai gerai dėstyti mintis :)

    Tarp kitko su tuo susidriu is savo bloge, tik kolkas nesėkmingai, tai bandau įveikti :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. na kadangi, man gydytoja nori skirt kontraceptikus kaip gydymą, tai man tikrai norėtusi sužinot apie jų pliusus ir minusus. Neklausčiau, jei nebijočiau pasiklyt internete. Tad kaip būtu galima su tavim susisiekt skype? :]

    AtsakytiPanaikinti
  3. mano skype: enorcaja

    tačiau aš nebūtų prie kompiuterio taip dažnai, kaip norėčiau, o jei yra uždėta "plyta", tai reiškia, kad prie mano kompiuterio arba sėdi kas nors kitas, arba aš dirbu ir į žinutes atsakyti greičiausiai engalėsiu.
    Ačiū už komentarą.

    AtsakytiPanaikinti