Puslapiai

2011 m. spalio 25 d., antradienis

Nuspalvink drakoniukus (2009)

Kadangi persikrausčiau gyventi į naują vietą, ir gyvenu be galo studentiškai (suprask be baldų :D ), tai neturiu stalo piešimui. Vis dėl to kuo nors rankas užimti norisi, prisispausdinau spalvotų knygelių lapų ir spalvinu juos vakarais lovoje. :) heh, bet va ir skanerio jiems (ar naujiems piešiniams nuskanuoti neturiu). Ryt pažadu įdėti nuorodą į man labai patikusią spalvinimo knygelę, bet šiandien noriu parodyti savo 2009 metais perpieštą mėgstamiausią vaikystės spalvinimo knygelę - Daliaus Regelskio sukurtus kačiukus paverčiau drakoniukais (paveikslėliai pasididina ant jų paspaudus):


Viršelis

Velykinis lauknešėlis :>

O nom nom nom.

 “Aš tave matau” :D
 “Mano kėdė >:0″
 Koks gražumas prieš akis: tau drakonas pasakys! :D
Ta papūga visai skaniai atrodo…

Mano perpieštas drakonas visai neatrodo susijaudinęs. Kas gi jį varys? ;D
 O NOM NOM NOM >:B
 Drakonas paprasčiausiai alergiškas.
 :} greičiau vasara ateitų :D
 Nu, mamaaaa....
Ar šaltakraujui, ar šiltakraujui - radiatorius geras draugas :D

 Su gardžiu prakaito prieskoniu...
 Ramios žuvys - riebios žuvys >:)
Va taip va.

6 komentarai:

  1. O geresnės kokybės nėra? Nes neturiu kas veikti ir eičiau spalvoti :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Deja :( geresnė kokybė liko ten pat, kur ir mano senieji baldai. *sniff*

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kam tas stalas, kai yra grindys :)
    Drakoniukas ant radiatoriaus ftw!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Eeeeina sau kaip miela :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. kai pamačiau, pagalvojau, kad Enorcai patiks http://santani.deviantart.com/gallery/#/d4dtvqc

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ghe, tiesa :D Man labai patiko, ačiū tau! :)

    AtsakytiPanaikinti