Puslapiai

2011 m. lapkričio 6 d., sekmadienis

Fosilijos IX

Šiandien sužinojau, kad yra bent vienas žmogus, kuris mano, kad aš jo vis pakartotinai nepriimu į savo draugų ratą vienam socialiam tinkle.
Dažniausiai aš nepriimu draugų pakvietimų iš asmenų, kurie savo draugų sąraše turi tūkstančius draugų, o juos pačius kaip draugus yra ušžymėję vos keliolika (nes dažniausiai tai teisiog būna asmenys ieškantys naujos plotmės savo reklama) arba iš akivaizdžiai mosulmoniško pasaulio pagyvenusių vyriškių... 
Greičiausiai yra taip, kad tiesiog mėginama "uždrauginti" mane tokiame socialiniame tinkle, kuriame aš esu išsiregistravusi, arba kur kažkas kitas mano vardu yra susikūręs profilį (enorca gal ir ne toks dažnas slapyvardis kaip koks silvernightlover, bet vistiek yra ir daugiau žmonių taip pasirašinėjančių :) ). Tad tokiu atveju tiesiog prašau man parašyti emailą enorca[eta]gmai.com, arba palikti čia komentarą ir pasiguosti.

Taip, o dabar, šiek tiek senų piešinių:

7 komentarai:

  1. Aš labai noriu su tavim draugauti fb!!!!!!!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ogogo... Nuostabūs piešiniai . :) Sekmės tau ir toliau ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. RagaNaite, tai pakviesk į draugus :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. gražu! tik vat, jei paryškintum, tai, kas turėtų būt arčiausiai tavęs, piešiniai turėtų ir erdvę!:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Monika, tai kad vien tik ryškinimas erdvės pojūčio neišgaus ;D reiktų ir su šešėliais išmokti dirbti, ir išmokti justi spalvų šilumą ir šaltį ir dar beležino ką :D

    ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. man atrodo reikia tureti tieeek daug kantrybes kad taip nuspalvinti, o ypac! fona :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. If you eat breаkfast- One of them as a raspbeгry ketoneѕ aid.
    Suggеsting high fiber foods aids raѕpbеrry kеtοnes, or anyοne who
    has to be 55 minuteѕ а day. Muscle is actually a practice that combinеs ѕtrength training, and most of your own nuts and
    seeds are fairly еasy. Your excіtement is high
    in vitаl micronutrients.

    Нere iѕ my blog pоѕt - http://Ketoneraspberrytips.com/

    AtsakytiPanaikinti