Puslapiai

2013 m. gegužės 11 d., šeštadienis

Naujas baneriukas :)


Nusprendžiau į blogą įdėti nuorodų į kitus blogus ar puslapius - mainais, kad jie įdės nuorodos į mano blogą :) Natūriniai internetiniai mainai taip sakant.

Taigi, viršuje matote patį pirmą tokį banerį - medicinos studentų rašomo blogo. Nežinau ar tikrai jį rašo medicinos studentai, ir ar daugiau nei vienas žmogus, nes bloge niekur nėra tikrų pavardžių, tai pasikliauju tik nuogirdomis iš kursiokų. 

Kai pamačiau to blogo dizainą, pavadinimą ("antagonistas" iš esmės reiškia "veikiantis priešingai", "priešas"), netgi atskirai nupirktą adresą ir dar tai, kad žmonės rašo su slapyvardžiais, tai pagalvojau, nu dabar kad duos - bus blogas apie medicinos studentų seksualinius nuotykius, koksą uostančius gydytojus, kyšių problemą, būdus kaip mažinti netoleranciją, rasizmą. Bus medicininiai patarimai kaip gydytis žmonėms negalintiems leisti sau apsilankyti pas gydytojus, kaip išvengti ligų, paskalos ir gandai apie ligonines. Tik skaitysiu, garsiai žvengsiu, daužysiu stalą, graušiu kompo kampą, plūsiuos, raudosiu ir t.t.

O bet tačiau :D Apgaulingas dizainas, pavadinimas ir anonimiškumas >:0

Aš per daug išlepinta štai tokių blogų (nesusiję su medicina, blogas apie seksualumo klausimus) arba tokių žmonių (labiau susiję :) nors irgi seksualinės sveikatos klausimais (kokie tai labai pavasario paveikti mano pavyzdžiai)).

O va ir mano pasidarytas baneriukas:

Drakoniukas mirksi! Po savo slapyvardžiu sudėjau ko daugiausia yra mano bloge:
blevyzgų - nes kitaip nežinau kaip pavadinti didžiąją dalį to, ką rašiau. Nors tiesioginiai blevyzgojimo reikšmė yra nepadorios šnekos, bet manau, kad rašau tiek daug ir kartais taip nelogiškai, kad tai jau yra nepadoru (gi nebūtinai nedori turi būti tik dalykai apie aną galą ar šūdus... >o>). Kad ir šitas įrašas - reklamuoju kitų medicinos studentų blogą ir vietoje to, kad jį girčiau, rašau kaip juo nusivylus. Ko gi čia ne blevyzga? ;)
piešiniai - jų bloge turėtų būti daug daugiau, nei yra. Bet man vis tiek emociškai jie sudaro labai didelę dalį to, ką į blogą dedu. Nupiešti vieną piešinį man suvalgo tiek pat laisvosios ego energijos, kiek sunaudoja koks 50 tekstinių įrašų.
medicina - nors man asmeniškai atrodo, kad jos mano bloge yra mažiausiai, bet kad būtent pagal ją žmonės per googlių šitą blogą ir pasiekia, o daliai skaitytojų tik tokie įrašai ir iš viso yra įdomūs. Džiaugiuosi rašydama medicininius įrašus - bandydama paaiškinti dalykus kuo paprasčiau tuo pačiu ir pati sužinau ar gerai juos suprantu. Taip pat nėra taip, kad gali paimti kažkokį tai vieną šaltinį ir nuo jo nurašyti ar tiesiog išversti. Rankioji, tikrini, pertikrini ir užtikrini... uch. Kartais noriu gale sudėti šaltinius tarsi kokiame nors moksliniame darbe, bet tada suprantu, kad kol jų nededu tai vis dar yra blogas ir niekas daugiau. Nenoriu, kad tai būtų kažkas daugiau...
Scary. Toks tarsi pratinimasis prie atsakomybės. 

2 komentarai:

  1. Ryšium su hipermielu drakoniuku baneryje :]
    http://www.lefthandedtoons.com/1438/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Su tokiais manais Jūsų interneto svetainė turėtų būti labiau lankoma :) O Jūsų pasisakymai man labai patinka, labai įdomiai dėstote mintis ir išreiškiate savo požiūrį. Sėkmės darbuose :)

    AtsakytiPanaikinti