Puslapiai

2015 m. kovo 16 d., pirmadienis

Labai nehumaniškai daigykla


:D pagaliau baigėsi rinkimai!
Aš tuom labai džiaugiuosi, nes buvau viena iš rinkimų komisijos narių, tai labai stengiausi nekomentuoti nieko propagandinio ir man taaaaaip sunku buvo.
Rūgštele tu, kokios rinkiminės reklamos šmėžavo, o galų gale vienas kandidatas į Vilniaus merus visai nusividuriavo su tais plakatais iš serijos "žiūrėkit, jis gal dar blogesnis!".

Komisijos nariai skamba baisiai įspūdingai, bet realiai tai čia daugiausia tie žmonės, kurie nešioja vardinius pakvietimus balsuoti, ateina pas negalinčius išeiti balsuoti iš namų, rinkimų dieną duoda biuletenį ir naktį juos skaičiuoja etc. Na, pagavot mintį.

Kai užsirašiau į tuos narius, tai baisiausiai nusistebėjau, kad dar ir pinigų duos už tai. Mano apylinkės pirmininkė sakė, kad jau anksčiau pas juos irgi buvo vienas medikas, kurio reakcija buvo tokia pati "O TAI DAR DUOS PINIGŲ???!!!"

:D tiksliau iš mano reakcijos ir nusprendė, kad aš galiu būti tik medikė. Tikriausiai joks normalus žmogus alga nesistebi arba stebisi kažkaip kitaip.
Aš kaip pižonas už tuos pinigus taksi į darbo vietą važinėjau, prisipirkau skanėstų ir panašiai, vis negalėdama patikėti, kad dar kažką ir duoda. Beje, per rinkimų dienas komisijos nariams išskiriama pinigų maistui, tai niomninom Kijevo kotletus ir vanilinius varškės sūrelius.

Bet maloniausia buvo tai, kad žmonės su kuriais dirbau, labai stengėsi ir visi rimtai žiūrėjo į rinkimus - visi gerbė tiek atėjusius balsuoti, tiek pasirinkusius nebalsuoti.
Kai rinkimų rytą visi susirinkę apžiūrėjome, kad joks niekšelis naktį nieko nepadarė su balsadėže ir ją atplombavom, tai aš pasidžiaugiau ir katučių paplojau :D Po to keli kiti komisijos nariai domėjosi kokiai partijai priklausau ir ar gali irgi į ją pereiti, kai pasakiau, kad jokiai, tai gal noriu į jų partiją pereiti.
Mykolas Jėzus Kleck​, kaip jau spėjo apskelbti LRT,lyg tais jau pakūrė partiją, bet labai ekskliuzyvinę - dabar joje tik du žmonės. Aš irgi ten noriu. Ten žmonės galvos, kad katučių plojų su kažkokia trolinimo prasme, o ne tiesiog iš laimės, kad gyvenu šalyje, kurioje ne tik galiu balsuoti, bet tie balsai dar bus realiai skaičiuojami, o ne taip, kad paskui atsiras koks 140% už ir taip iš anksto žinomą laimėtoją. Gi savaime suprantama, kad taip būti neturi ir negali, tai argi aš ne prietranka, kad nesusilaikiau neplojusi? :)

Nuotraukoje to Vilniaus kandidato, kurį minėjau pačioje pradžioje duotų sėklų darželis. Visas visas sėklas kiek gavau supyliau į vieną daigyklą ir dabar kasdien purškiu vandeniu.
Dar rūpestingai trąšų įdėjau.
Kai nebetilps į daigyklą, nuimsiu dangtį ir leisiu Tapkozaurui pasižaisti.

Kol kas geriausiai auga salotos ir medetkos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą